Friday, July 17, 2009

Saya banyak berubah selepas pembedahan usus yang amat kritikal.10 jam di dewan bedah dan jarak saya ke liang lahad hanya beberapa kaki,Bagi yang berpenyakit,pesanan saya ialah supaya kita lawan kesakitan itu sehingga dia tewas,sementara badan kita masih kuat,fikiran kita masih waras, berubatlah kerana setiap penyakit ada penawarnya.Saya juga menggunakan Biospray,anti aged.Sila lihat perbandingan gambar semasa konvo .

Syukur kepada allah kerana memberi kesempatan untuk hidup buat kali kedua.Minat baru pula ialah mengumpulkan benda pelik,terutama cincin dari pelbagai batu,Ada yang betul dan ada yang kena tipu,biasale kerana kerenah manusia,Apapun kehidupan ini sungguh menggembirakan dan ianya semakin singkat..betul tak?


6 comments:

  1. semoga kau terus sihat dan sihat dan sihat dan jgn nakal2, hehehe

    ReplyDelete
  2. cop,,kamulah manusia yang kembar dgn komputer,kamu memang hebat,ditambah kehebatan sambal tumis kamu yg sukar dilupakan,tanya misus kamu apakah resepinya,aku dah teringat balik masa kita di kampus,sambal kamu sedap dimakan dgn gardenia.ooooooooooooo memang sedap

    ReplyDelete
  3. tabahkan hati... moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  4. biar betul zam .gambar tu masa hari muda ke?apapun bersyukur lah kepada Allah SNT kerana sentiasa memberi kita peluang2.

    ReplyDelete
  5. Allhamdulillah, bersyukur kepada Allah subhanahuwataala, dengan izinNya memberikan sahabat saya ini kesihatan dan kekuatan untuk meneruskan hidup ini dengan lebih ceria.

    Saya doakan semoga Sdr. Azam sembuh sepenuhnya dan mendapat kesihatan yang setiap orang memerlukannya.

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya buat ko dan keluarga ko Zam, moga sentiasa ceria, gembira dan bahagia khasnya pd hari lebaran serta beroleh kemenangan di Syawal ini...

    ReplyDelete

hari raya without my daughter

hari raya without my daughter

buah hati pengarang jantung

the best of nikon

the best of nikon
tua dah kamu

gambar kawin 25 years ago